Biuletyn Informacji Publicznej RPO

Grzegorz Markowski

Panelista II Kongresu Praw Obywatelskich

Partner CPC, grupa DDB

Ukończył studia na Wydziale Socjologii UW. W branży marketingowej pracuje od 1996 roku. W latach 1996 - 2007 zajmował się badaniami konsumenckimi (ARC Rynek i Opinia a następnie w SMG/KRC Poland). Od 2007 do 2010 Dyrektor Strategiczny w DDB Warszawa. Odpowiedzialny za całość obsługi strategicznej Agencji. Od 2010 Partner w CPC Brand Consultants, gdzie prowadzi projekty z zakresu strategii marki dla takich klientów jak: Play, Grupa Żywiec (kilka marek z portfolio), Skoda, McDonalds i wiele innych. Inną perspektywę na Polskę i polskie społeczeństwo daje mu tworzenie i uczestnictwo w programach radiowych i telewizyjnych (obecnie TVN 24: Szkło Kontaktowe). We wrześniu 2018 zdobył tytuł Mistrza Mowy Polskiej. 

Autor informacji: Anna Grzelak
Data publikacji:
Osoba udostępniająca: Agnieszka Jędrzejczyk
Data:
Operator: Agnieszka Jędrzejczyk