Biuletyn Informacji Publicznej RPO

Projekt „CUSTOMER EXPERIENCE 65+. Czy polskie firmy i instytucje są przygotowane na obsługę osób starszych?” pod Honorowym Patronatem RPO

Data:
,
Tagi: Patronaty

Projekt „CUSTOMER EXPERIENCE 65+. Czy polskie firmy i instytucje są przygotowane na obsługę osób starszych?” zostanie zrealizowany w miesiącach marzec – kwiecień 2019. Jego celem jest przedstawienie perspektywy osób powyżej 65+, ich doświadczeń w urzędach, kontaktach z różnymi branżami, co ma pomóc firmom projektować odpowiednie usługi oraz procesy i procedury, ale również rozwijać empatię międzypokoleniową.

ZAŁOŻENIA PROJEKTU

W projekcie wezmą udział: osoby 65+, osoby z niepełnosprawnościami, eksperci, przedstawiciele firm, urzędów i organizacji.

CELE PROJEKTU

  • Pokazanie świata oczami osób 65+.
  • Pokazanie jak różnią się wyobrażenia między grupami – osoby 65+ a inne grupy, które decydują o obsłudze starszego klienta.
  • Pokazanie jaki jest poziom empatii względem osób starszych.
  • Pokazanie dlaczego problem empatii nie jest ujęty w dotychczasowych staraniach podmiotów.
  • Wskazanie kierunków potencjalnych zmian w obszarach związanych z obsługą osób w podeszłym wieku.
Autor informacji: Dyrektor Zespołu Kontaktów z Mediami i Komunikacji Społecznej
Data publikacji:
Osoba udostępniająca: Agnieszka Jędrzejczyk